Ajax GlassProtect stiklo dūžio detektorius (baltas)
|
Nemokamas prekių atsiėmimas Vilniuje. (0,00 €) |
|
Atsiėmimas LP Express paštomate. 1–4 d. d. (3,00 €) |
|
Atsiėmimas DPD Pick up paštomate. 1-4 d. d. (3,00 €) |
|
Atsiėmimas Omniva paštomate. 1 –4 d. d. (3,00 €) |
|
Pristatymas per DPD kurjerių tarnybą. 1-4 d. d. (4,50 €) |
Atpažįsta ir analizuoja
Stiklo dūžio detektorių „Ajax GlassProtect“ nebūtina tvirtinti prie stiklo – itin jautrus, žemų ir aukštų dažnių garsų mikrofonas atpažįsta dūžį net iš 9 metrų nuotolio. Atsižvelgę į aplinkos triukšmo lygį ar atstumą iki stiklo, galėsite pasirinkti 1 iš 3 garsų atpažinimo lygių.
Didelis atstumas – ne kliūtis
Dėl unikalios „Jeweler“ ryšio technologijos stiklo dūžio detektorių „Ajax GlassProtect“ galima tvirtinti net iki 1000 metrų atstumu nuo išmaniosios centralės „Ajax Hub“ – signalas be vargo ją pasieks.
100% apsauga
„Ajax GlassProtect“ turi ypatingą apsaugą nuo nusikaltėlių naudojamų būdų apsaugos sistemoms slopinti – ryšio signalų slopinti neleidžia unikali sistema, kuri šifruojamu signalu. Išmanioji centralė, periodiškai siųsdama signalus, taip pat nuolat tikrina detektorių veikimą.
Patikrinta kokybė
įrenginys atitinka griežtus Europos apsaugos sistemų gamintojams taikomo standarto EN 50131 kokybės ir patikimumo reikalavimus.
Paprasta įrengti ir valdyti
Stiklo dūžio detektorių „Ajax GlassProtect“ prie „Ajax“ apsaugos sistemos prijungsite išmaniuoju įrenginiu nuskenavę ant pakuotės esantį QR kodą ir atlikę kelis veiksmus „Ajax Security System“ programėlėje. Be to, dėl specialių „SmartBracket“ laikiklių detektorių labai lengvai pritvirtinsite prie vertikalių paviršių.
Ilgai tarnaujanti baterija
Stiklo dūžio detektorius „Ajax GlassProtect“ veikia su standartine keičiama CR123A baterija. Įrenginys itin taupiai naudoja energiją, todėl viena baterija tarnaus net iki 7 metų.
* Stiklo dūžio detektorius „Ajax MotionProtect“ nėra savarankiškai veikiantis įrenginys. Norint išnaudoti visas jo galimybes, jis turi būti susietas su išmaniąja centrale „Ajax Hub“. Taip pat reikia turėti išmanųjį įrenginį su „Android 4.1“, „iOS 9“ arba naujesne šių operacinių sistemų versija.
Techniniai duomenys
Ryšio tipas: belaidis
Naudojimo vieta: vidus
Atpažinimo elementas: elektretinis mikrofonas
Stiklo dūžio atpažinimo atstumas: iki 9 m
Jautrumas: 3 lygiai (žemas, vidutinis, aukštas)
Aptikimo kampas: 180°
Apsauga nuo įsilaužimo: yra
Signalo galia: 20 mW
Ryšio protokolas: Jeweller (868.0-868.6 MHz)
Didžiausias atstumas tarp stiklo dūžio detektoriaus ir centralės: 1000 m (atviroje erdvėje)
Baterijos tipas: CR123A
Maitinimo įtampa: 3 V
Baterijos tarnavimo laikas: 7 m.
Veikia temperatūroje: nuo 0°C iki + 50°C
Apsauga nuo drėgmės: iki 90%
Išmatavimai: 20x90
Komplektacija
Detektorius
Išorinis kontaktas
CR123A baterija
Įrengimo rinkinys
Instrukcija
Prekių grąžinimas ir keitimas.
1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją „Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba“ tinklalapyje https://www.vvtat.lt/veiklos-sritys/ne-maisto-produktai/vartotoju-teises-ir-garantijos/714 , „Vartotojų teisės ir garantijos''). Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas (CK 6.228-11 str.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Prekių pristatymas.
1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.